PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 14:29:41
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 9 Oct 2003 13:00:45 +0200, gdy "Marsiuu"
    <m...@p...onet.pl> napisał:

    >Witajcie,
    >
    >Chciałbym prosić Was o zapoznanie się z moim CV i skomentowanie.
    >http://ms1975.republika.pl/cv.html

    No i moje 3 grosze + VAT:

    1. Skróć do maks. 2 stron. Nie musi być jedna. W InfoStaff nikogo nie
    dziwią 2-stronnicowe CV informatyków, bo opisów kwalifikacji i
    doświadczeń bywa sporo.

    2. Na górze CV możesz umieścić "Cel zawodowy", czyli np. stanowisko
    projekt managera. Raz, że robi dobre wrażenie, bo wiesz czego chcesz,
    dwa, że pozycjonuje twoje zgłoszenie.

    3. Oczywiście wszystko, co jest w CV powinno być nastawione na cel,
    czyli tego projekt managera. Czy dla pracodawcy warte jest Twoje
    doświadczenie jako monter i serwisant? Ja bym to wywalił, albo skrócił
    do jednej linijki: 95-99 Serwisant (PPW), 95 Instalator TV kablowej
    (Telemont),

    VAT 22%:
    "Podczas pracy w Prumerica Financial zorganizowałem kilka spotkań
    członków Działu IT (12 osób) w celu rozwiązania wewnętrznych problemów
    operacyjnych."
    - nie powaliła mnie ta "organizacyjna umiejętność" ;) Co to za sztuka
    zorganizować spotkanie? Jeśli już chcesz o tym napisać, to użyj żargonu
    "odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną" czy coś takiego, ale pod
    warunkiem, że będziesz umiał o tym opowiedzieć na rozmowie.

    Akcyza:
    Niektórych pól nie musisz opisywać, np. daty, nazwa uczelni (technikum
    to też uczelnia? ;) itd.

    pzdr
    Robert