PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - co sadzicie o moim CV? › Re: CV - co sadzicie o moim CV?
  • Data: 2003-10-09 13:26:49
    Temat: Re: CV - co sadzicie o moim CV?
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bm3mcj$4e5$1@news.onet.pl...

    > Zezłościła cię ta uwaga ??? Chciałeś odpowiedzieć agresywnie ???
    > Chcesz zostać kierownikiem projektu to poćwicz uodparnianie się
    > na takie uwagi. Jak klient powie "Skacz!", to zapytaj tylko
    > "Jak wysoko?"
    wow - Witaj Liso :-)
    bardzo cenna uwaga dla mnie :-) - masz calkowita racje :-) - postaram sie o
    tym pamietac :-)

    > Kierownikowi projektu nie jest potrzebna ta ironia, a ja ją tu
    > wyczuwam. Nina na pewno nie będzie juz Twoim klientem ani tu,
    > w Polsce, ani w USA (choćby zdalnie).
    :-( ta moje ironia niestety wrodzona i bardzo ciezko mi z nia zyc. Nine juz
    przeprosilem i mam nadzieje ze nie bedzie tak zle ;-)

    > Poza tym to Twoje kwalifikacje nie są powalające. Naciekawiej wygląda
    > AS/400, tego w domu się nie da nauczyć więc doświadczenie jest cenne,
    > ale jeśli jak piszesz przetwarzałeś dane i drukowałes raporty to
    > sorry ale znam parę osób które nie mając zbytniego pojęcia "co w
    > trawie piszczy" są operatorami AS'a w dużym banku. Posługiwanie się
    > tekstowym menu w celu realizacji bardzo precyzyjnej procedury nijak
    > sie ma do znajomości AS'a. To jest najzwyklejsza "operatorka".
    Po czesci masz racje z tym, ze przetwarzanie danych itd to najzwyklejsza
    "operatorka", jadnak operatorka operatorce nierowna. Znam firmy, w ktorych
    maja porobione precyzyjne ekrany po ktorych tylko moga sie poruszac i nie sa
    w stanie nic zrobic, ja mialem to szczescie, ze dopiero tworzylismy takie
    ekrany, tak wiec musialem wykazywac sie bacznoscia, zeby nie nabroic za
    wiele ;-) Poza tym uwazam, ze nawet operatorka, ale na AS/400 to wymaga
    conajmniej pol roku praktyki, zeby czuc sie pewnie, zeby zwierzchnicy czuli
    sie pewnie, ze nie zrobisz bledu, ktory uniemozliwi dzialanie calej firmy.

    > tyle moich subiektywnych uwag.
    bardzo dziekuje :-) - bardzo cenne uwagi :-)

    pozdrawiam serdecznie
    mariusz