PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-27 05:34:56
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Ola wrote:

    > Sorry, ale to, że zrobiłam 2 błędy to nie znaczy że jestem tępakiem i w
    > ogóle.. niedługo się okaże, że nie powinni mnie dopuścić do zerówki. Błędy
    > zrobiłam przez nieuwagę i dlatego, że co chwilę musiałam zaglądać do dzieci.
    > Tyle. Jeżeli macie zamiar mnie krytykować tylko za to to dziękuję bardzo. O
    > ludziach nie świadczą tylko błędy ortograiczne...

    Odpisywalam AKWinner wyrazajac swoje ogolne zdanie na pewien temat.
    Jesli chcesz je odniesc do siebie i sie nim przejac, to Twoj problem.
    IMHO nie powinnas jednak w listach motywacyjnych pisac ani "starannosc,
    dokladnosc", ani "odpornosc na stres". :)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)