PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-27 06:01:41
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: "diego" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słowem, chciałabyś mieć dobrą pracę "za nic", bez jakiegokolwiek
    > poświęcenia, tak?
    >
    > Powiem Ci tak, jak w firmie się mówi: moja droga, na dobrą pracę, to sobie
    > trzeba zasłużyć.

    Powiem ci tak u mnie w firmie sie mówi : muj drogi na dobrego pracownika dzisiaj
    to sobie trzeba zasłużyć ... wykształcona młoda kobieta która ... nie wyjedzie
    nagle za granice i nie pujdzie jużna urlop macierzyński ... możę byćbardzo
    cennym pracownikiem w obecnej sytuacjii

    pzdr

    Powodzenia w szukaniu pracy