PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na prac
  • Data: 2006-09-27 07:16:20
    Temat: Re: Szansa na prac
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adasiek wrote:
    > "Any User" <a...@m...com> wrote in

    > [...]
    >
    > LOL! a powiedznomity jakie to formalne doswiadczenie sie zdobywa piszac
    > pokatne projekty za 100-500 zlotych? i o czym takie doswiadczenie moze
    > swiadczyc, a o czym nie moze? czyz przypadkiem nie jest tak, ze mowimy
    > tutaj o "projektach" dla ludzi nie majacych zadnego pojecia o temacie?

    Za 100-500zl to znam osoby robiace projekty, ale oni je robie
    rzeczywiscie dla siebie i dla idei, a nie dla zarobku, zarobek traktuja
    tak jak piwo postawione przez kumpla za przysluge. ALe normalne
    komercyjne zlecenie za taka kwote? no chyba, ze to jakas bzdurka na
    niecaly dzien pracy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl