PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-26 20:18:51
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: Michał <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kariery
    > >
    > dokładnie... ostatnio spotkałam w UP kobietę po 40tce.. przyszła się
    > zarejetrować.. powiedziała, że całe życie pracowała przy garac.. tylko to
    > umie robić...

    Nie wiem jaką masz sytuacje finansową , ale jak nie musisz to nie chodźdo
    żadnej pracy tylko po pieniądze. Jeżeli nawet następny "poważny" pracodawca
    (np. przy stanowisku na sekretarkę) spyta Ci się o doświadczenie a Ty co
    odpowiesz ? Byłam kucharką ..
    Po drugie goście w UP (ci od dawania "pracy") będą mieli na Ciebie haka bo
    jeżeli będziesz mieć w doświadczeniu np. kucharka to albo to stanowisko
    przyjmiesz albo banicja z UP.
    Sytuacja w małych mieścinach jest głodowa, nie wszyscy to rozumieją ale to
    widać kto mógł to już uciekł z mojego 25k "miasta".