PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
  • Data: 2006-05-22 11:58:38
    Temat: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyniu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:442c.0000002c.44716ecb@newsgate.onet.pl...

    > Pomijam, że byłoby to niewygodne bo musiałbym nosić dwie komórki -
    > prywatną zna
    > dużo osób, nie mogę z niej też zrezygnować bo mam jeszcze rok umowy.

    Gdzie te czasy, kiedy na sporym osiedlu byly dwa automaty telefoniczne...

    A na powaznie: nie musisz. Tyle ze praca to poza ramami formalnymi rowniez
    te nieformalne. Pomozesz ludziom - ludzie tobie pomoga. No i beda brali
    rozne drobiazgi pod uwage przy podwyzkach awansach, itp.

    Piszesz ze czasami dzwoni - to na prawde taki problem czasami odebrac?

    Pomijam juz fakt, ze lepiej jest nie bedac mocno zwiazanym z pracodawca i
    nie planujac z nim rozwoju kariery i przyszlosci podawac ludziom prywatny a
    nie sluzbowy numer telefonu...

    sz.