PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-17 13:36:57
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "krzyh" <k...@r...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> napisał
    w wiadomości news:do0fjs$c0q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > to jest wogole chore co sie dzieje. Aplikowalem jakis czas temu do jednej
    > zagranicznych firm na stanowisko konsultanta technicznego (utzrymanie,
    > serwis, doradztwo, instalacje, nadzor nad pewnymi urzadzeniami IT).
    > Tak sie zlozylo ze widzialem takze oferty innych kandydatow w zakresie
    > oczekiwan placowych.
    > Porazka !
    > Za prace zwiazana z wyjazdami po calym kraju w nienormowanym czasie ludzie
    > PO STUDIACH chcieli 2000 do maksymalnie 2500 netto.
    > Zaden z moich kontrkandydatow nie mial doswiadczenia- ja mialem ponad 8
> [...]

    Popieram, sam jeszcze w tej chwili bedac na studiach mam wrazenie, ze
    ukonczenie ich nie da mi zadnych gwarancji na znalezienie pracy lepiej
    platnej niz machanie przy lopacie. Jestem na V roku polibudy w Lodzi, w
    miescie gdzie bardzo trudno o prace i ludzie godza sie pracowac za takie
    pieniadze po studiach jak menager w macdonaldzie, straszne. Sam po za tym,
    ze studiuje rozszerza swoja wiedze z zakresu informatyki i glownie sieci i
    tak sie dzieje, ze ja nie moge znalezc pracy w zgodzie z nauka, ale za to
    mam wielu znajomych ktorzy pracuja w firmach i sie ucza, ale za to w czasie
    zajec czy w drodze mailowej mam znimi kontakt w zakresie "troubleshooting",
    bo jak tu nie pomuc koledze ktory robi defacto za smieszne pieniadze.
    Bledene kolo.