PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w pewnej firmie › Re: Rekrutacja w pewnej firmie
  • Data: 2002-06-28 14:48:11
    Temat: Re: Rekrutacja w pewnej firmie
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel Sokolowski" <P...@g...net> wrote in message
    news:afhq55$skj$1@news.tpi.pl...
    <cut>
    > Ludzie nie dziela sie na tych co maja dyplom, i co ich nie maja,
    > Jak powiedzial Pawlak:
    > "Ludzie dziela sie na madrych i glupich"
    > Widzialem wielu przyglupow po studiach.
    > Przemkneli przez egzaminy i zaliczenia baranim pedem.
    > Nawet nie pamietaja czego sie "uczyli".

    To fakt, ale jednak cos robili, do czegos dazyli, mieli jakies plany.
    Facet moze sobie wybrac kogo chce, ale co to jest za uzasadnienie, ze dwa
    fakultety to za malo? Do rozlepiania ulotek? Facet musial sie po prostu
    poczuc lepiej i dowartosciowac gnojac kogos lepiej wyksztalconego (nie
    wnikam co mial w glowie koles z fakultetami)

    > Fakt ze posrod majacych studia latwiej sie szuka dobrego pracownika.
    > Po prostu ci madrzy zazwyczaj ida na studia, choc nie jest to regula.
    > Czesto amator-zapaleniec zagina tego z dyplomem, ale za to bez powolania.

    W pelni sie zgadzam.

    > A na szacunek, Panie kolego, to sobie trzeba zapracowac !

    Tez fakt. Ale jakos wiecej szacunku z 'defaultu' mam dla studenta niz zula
    spod budki z piwem. Ot taki maly rasizm.

    > Nieprzespane noce w akademiku spedzone na zlopaniu piwa i pare
    > przepchnietych na troje egzaminow, to za malo na szacunek.
    > Na szacunek zarabia sie sukcesami zawodowymi.

    Na szacunek zarabia sie swoim zachowaniem i tym, jakim sie jest czlowiekiem.
    Koles ktory pnie sie po trupach ma sukcesy zawodowe, ale czy jest godzien
    szacunku?

    > A w "normalnym" kraju bezposrednio po studiach, to mozesz najwyzej teczke
    > nosic za prawdziwym zawodowcem, az bedziesz mial troche doswiadczenia.

    W tym kraju tez. Czyzby to byl 'normalny' kraj?

    > Pozdrawiam
    > Pawel Sokolowski

    I ja pozdrawiam
    /p