PracaGrupypl.praca.dyskusjePsychologiczne zagrywki › Re: Psychologiczne zagrywki
  • Data: 2002-07-23 00:57:37
    Temat: Re: Psychologiczne zagrywki
    Od: "killerisme" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    taaaa, takie 'psychologiczne testy' przy rozmowie rekrutacyjnej beda
    przeprowadzane dopoki-dopoty jacys 'amerykanscy uczeni' nie stwierdza, iz
    daja one tyle co testy psychologiczne typu 'sprawdz jaka naprawde jestes'
    zamieszczane w brukowej prasie...

    Nie daj sie omamic - sa to pseudo-psychologiczne testy, ktore teoretycznie
    maja na celu uproszczenie procesu rekrutacji (pasujesz do wzorca - dostajesz
    prace - nie - to sorry...). Mam znajomego, ktory pracowal w duzej firmie
    spozywczej (napoje) - jako przedstawiciel handlowy. Firma zaczela zwalniac -
    zwolnili i jego - ale firma dobra - zorganizowala kursy dotyczace CV, LM, HR
    i wszystkiego co wiaze sie z uzyskaniem nowej pracy. No i znajomy byl
    wniebowziety - otworzyli mu oczy! Ci szkoleniowcy rowniez byli wniebowzieci!
    Nic dodac - nic ujac!

    Jakis czas temu (jakis 2000r.) bylem na tego typu rozmowie rekrutacyjnej -
    standardowo - jeden od pytan plus jeden obserwator... 'Psychologiczne
    pytania', jedno za drugim, a miedzy nimi takie (!!!): "Co robie kiedy klient
    wyrzuca mnie przez drzwi...?" Czuje, ze panowie czekaja na odpowiedz, ze
    wracam oknem... - Ja odpowiedzialem, ze jesli przy okazji szukaja akwizytora
    na dywany to zaszla pomylka, przeprosilem i pozegnalem sie z panami -
    zadzwonili po 2 tygodniach - za pozno, bo w miedzyczasie znalazlem robote...

    tez sorry, ze dluuuugie...

    --
    killerisme