PracaGrupypl.praca.dyskusjePsychologiczne zagrywki › Re: Psychologiczne zagrywki
  • Data: 2002-07-24 07:48:14
    Temat: Re: Psychologiczne zagrywki
    Od: "Świat" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5db6.0000181b.3d3c6bb2@newsgate.onet.pl...
    > Od roku szukam pracy i co jakiś czas chodzę na rozmowy....itd

    Ja kwestię rozmów znam od tej drugiej strony (przez pół roku chodziłam jak
    cień za specjalistami z tytułu pisania pracy na temat rekrutacji) i takie
    pytania same w sobie są bezsensu i denerwujące ale trzeba wziąć pod uwagę
    fakt, że przy okazji zadawania trudnych, kłopotliwych pytań ONI obserwują
    twoje reakcje i zachowanie a także "mowę ciała", które w takich sytacjach
    człowiek nie jest w stanie do końca kontrolować i jeżeli blefuje to z regóły
    zdradza się jakimś drobiazgiem. Ja na początku sądziłam, że to bzdura, że
    człowiek jak chce coś "ukryć" to nikt tego nie zauważy. Jednak po kilku
    spotkaniach (byłam obserwatorem w celu zebrania danych) rzeczywiście oczy mi
    się otworzyły.

    to tyle tego wywodu
    powodzenia