eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: WL <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Date: Fri, 26 Aug 2005 11:33:05 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 40
    Sender: v...@o...pl@dif-gw.man.poznan.pl
    Message-ID: <demnh6$bti$1@news.onet.pl>
    References: <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    <demmm6$qah$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dif-gw.man.poznan.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1125048678 12210 212.126.29.73 (26 Aug 2005 09:31:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Aug 2005 09:31:18 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <demmm6$qah$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:158850
    [ ukryj nagłówki ]

    Kira wrote:
    > Dwa, swojego kompa wybebeszam dosc regularnie podmieniajac mu
    > rozne rzeczy, od czasu do czasu takze plyte z prockiem zeby nie
    > kupowac bezsensownie rzeczy, ktore juz mam, i nadal mi to jakos
    > taniej wychodzi niz kupowanie zestawu w ktorym i tak bym polowe
    > musiala wymieniac zeby dzialalo tak jak powinno.
    >
    > No i trzy -- skad Tys wytrzasnela ten rakotworczy kurz? ;)
    > Masz kompa z zasilaniem jadrowym czy co? ;)

    Warto tez zwazyc, ze w miare bogacenia sie spoleczenstwa, na co innego
    bedziemy zwracac uwage. W firmie gdzie pracuje standardem jest dell. Co
    z tego ze drogi. 4 lata serwisu next business day robi swoje. Nikt nie
    musi sie paprac i zamawiac uszkodzonego dysku twardego na za tydzien,
    skoro mozemy go miec jutro. A komputroniki i inne takie z serwisem nie
    daja sobie rady kompletnie.

    Pytajac kogos w USA "jaki masz komputer", polski skladacz (m.in. ja
    kiedys) oczekuje odpowiedzi, jaki procesor, grafika, dysk, plyta. A jaka
    uslyszy odpowiedz? DELL of course.

    Nie chce tu robic kryptoreklamy della, mozna podstawic sobie hp albo
    f-s, ale fakty sa takie ze w zamoznych krajach podzespoly komputerowe w
    detalu to nisza rynkowa - dla overclockerow.

    Kolejna uwaga - ceny notebookow spadly dramatycznie, i ich udzial sie
    zwieksza. Ja prywatnie juz nigdy nie kupie innego komputera niz
    notebook. Moze warto przymierzyc sie do dystrybucji. Mnie wkurzaja
    sklepy internetowe i ich stacjonarne oddzialy. Dwa komputery na krzyz,
    pare podzespolow, reszta na zamowienie. Podzespoly - zgoda, ale
    notebooka bez poklepania, poglaskania, przymierzenia touchpada nie chce
    kupowac... Moze jakas sensowna umowa komisowa pozwoli zatowarowac sklep
    z porzadnym wyborem niedrogich juz teraz notebookow? Moze warto
    uswiadomic kilkunastu biznesmenow w okolicy, ze do office'a wcale nie
    trzeba miec super_hiper_duper_radeona jak mu wciskaja okoliczni
    skladacze, a zintegrowana karta w notebooku spokojnie wystarczy? I
    biznesmen, za 2000 netto, rozbucha sobie ego i zwolni miejsce na biurku.
    A pozniej kupi powerbooka za 8000 ;-)

    WL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1