PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
    From: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca
    Date: Sun, 26 Oct 2003 21:01:25 +0100

    "Jarosław Wiechecki" wrote:

    > Bzdura. Jeśli lubisz informatykę idź na nią. Żadne studia techniczne nie
    > dadzą Tobie takiej podbudowy teoretycznej jak informatyka. Zwłaszcza na
    > dobrej uczelni. Zwłaszcza jeśli lubisz projektowanie programów.Twierdzenie,
    > że do branży IT jest za dużo osób można o kant d..y rozbić. To czego można
    > się spodziewać to coraz większa specjalizacja, pojawienie się nowych
    > dziedzin (np. gry na komórki. Ostatnio widziałem reklamę strippokera na
    > Nokie. Za rok pewnie ktoś sportuje dooma lub Fifę).
    >
    > --
    > pozdrawiam
> [...]

    Pozostaje przy swoim pogladzie, ze informatyka staje sie coraz ciezszym
    chlebem. Bo bardzo wielu ludzim wydaje sie (i trwa to juz cale lata), ze to
    obiecujacy kierunek, a tak naprawde to az tylu informatykow nie bedzie
    potrzeba. Specjalizacje przestaja byc informatyka, a staja sie samodzielnymi
    dziedzinami wiedzy i przemyslu. Czas komputerowej euforii juz minal. Ta
    dziedzina wchodzi w okres nasycenia. I nikomu nie zaszkodzi brac to pod uwage,
    szczegolnie, jesli chodzi o mlodego czlowieka, ktory chce cos studiowac, a jak
    latwo zauwazyc na razie jest on glownie ambitny, a jeszcze mu wiele brakuje:
    robi bledy, latwo sie irytuje. Ale przynajmniej pyta. Niech ma material do
    przemyslen.

    Wieslaw Bicz

    ------===== R&D: Ultrasonic Technology/Fingerprint Recognition ====------
    ul. Otwarta 10a PL 50-212 Wroclaw Tel.:+48 71 3296854 Fax.:+48 71 3296852
    --------==== mailto:W...@o...pl -=- http://www.optel.pl ====-------