PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
    From: Szakuł <s...@r...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca
    Date: Sun, 26 Oct 2003 19:07:12 +0100

    Witam

    Nie mogę się już połapać. Czy ja reprezentuje taki niski poziom
    intelektualny? Dostaje na tej liście dyskusyjnej niezłe baty. Naprawdę
    nie wydawało mi się, że jeśli piszę nieoficjalnie (nawet na taką grupę)
    to błędy (ortograficzne, kodowanie, fleksyjne, etc..) nie mają takiego
    znaczenia jak sama treść wiadomości. Może jestem za młody, głupi żeby
    się pchać do pracy. Powiedz mi mer proszę co powoduje, tę niechęć, nie
    wiem jak to nazwać. Szukam pomocy, a nie wydawało mi się, żebym wysłał
    jakiś obraźliwy, czy zarozumiały post. Czy sprawy techniczne są aż tak
    ważne? Czy to, aż tak bije po oczach, że robię błędy w nieoficjalnych
    tekstach? Czy to świadczy o moim nie profesjonaliźmie? Czy jeśli Wy
    walniecie byka, to też jesteście tacy surowi apropos siebie, czy tylko w
    stosunku do mnie? Po prostu się zgubiłem. Przepraszam wszystkich,
    których mój post bije po oczach, męczy, irytuje, ... Widać pytanie Was
    (fachowców) przeze mnie (nie znającego się) było błędem. Przepraszam
    jeszcze raz i dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Łukasz.