PracaGrupypl.praca.dyskusjePolscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:) › Re: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
  • Data: 2007-11-17 18:29:40
    Temat: Re: Polscy HRowcy i specjalisci od rekrutacji:)
    Od: Piotr <p...@R...com> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:
    > A dzieje się tak z prostego powodu, że polskie firmy mają większą presję
    > na pozyskanie najlepszych możliwych specjalistów - dlaczego konkretnie
    > tak się dzieje, możesz poczytać na moim blogu (link w stopce).

    Może i tak, ja jednak nie moge oprzeć się wrażeniu, że ich metody to
    błądzenie we mgle. Rozmowy są sztuczne, bo obie strony szukały 'w necie'
    o co mają pytać i jak odpowiadać. Zatem wydaje mi się że jednak zwykła
    rozmowa prowadzona przez managera konkretnego działu może być
    skuteczniejsza w wyborze kandydata.

    P.