PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
  • Data: 2003-05-15 07:46:46
    Temat: Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > Co ciekawe najbardziej
    > rozbudowana grupa pytan - nie wiedziec czemu (moze Pani pomylila CV i
    chciala
    > rozmawiac z kims innym) dotyczyla bezwypadkowej jazdy, czy posiadam punkty
    > karne, etc (a moze im chodzilo o kierowce tylko ja zle zrozumialem opis
    > stanowiska).
    [ciach]
    od jakiegos czasu firmy, jesli maja zamiar powierzyc komus auto sluzbowe,
    bardzo dokladnie sprawdzaja w jakie idzie rece. niby ubezpieczenie itp ale
    jak walniesz to albo trezba dac drugie albo nie pracujesz. wyjasnil mi to
    kumpel z firmy w ktorej jest kilka aut sluzbowych. no ale moze rzeczywiscie
    potrzebowali kierowcy ... ;-)

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy