PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
  • Data: 2003-05-15 05:11:28
    Temat: Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przedstawiam, a tych co tak nie robia uwazam za ......). No wiec slysze ze
    Pani
    > - jaka to nie wiem bo sie nie przedstawila (pierwszy zonk) - dzwoni w
    sprawie
    > rekrutacji dla jednego z wiodacych operatorow telefonii komorkowej (hmm,
    akurat

    Ludzie czytaja czytaja dniami i nocami, ale w niektorych sytuacjach zachodzi
    potrzeba szybko "kogos" znalezc. Wiec sie bierze stare odrzucone i wertuje.
    Szukali - kierowcy wywertowali, ze dawno pracy nie masz , to trzeba bylo
    ustalic, czy mozna Cie przekwalifikowac na kierowce :)
    A co do tego, co umieszczac a co nie umieszczac w CV, kilka razy mi sie w
    zyciu zdarzylo jechac 300km ( do stolicy) , zeby przeczytac na glos to, co
    od kilku miesiecy lezalo na biurku u potencjalnego pracodawcy.
    Raz w zyciu zaskoczono mnie pozytywnie, a mianowicie w ciagu jednej sesji
    rozmowy - godzine rozmawiala ze mna pani kadrowiec, a pozniej po 30
    minutach - Dyrektor handlowy, i o dziwo nie tylko niw zadawal tych samych
    pytan, ale znal odpowiedzi na nie - te ktore dawalem wczesniej i umial z
    nich skorzystac w czasie rozmowy... Ale to bylo BARDZO daleko od Warszawy :)

    Wojtek