PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
  • Data: 2003-05-20 11:43:58
    Temat: Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miło że ustosunkowałeś się do mojej wypowiedzi.
    Jednak wyraźnie widzę, że brakuje Ci empatii a często przemawia przez Ciebie
    duma:)

    >Nie lepiej bo w chwili obecnej mam powazny dylemat z powodu tego telefonu.
    No to jesli takie dylematy to dla Ciebie problem to nie wyobrazam sobie
    rozmow z urzednikami i klientami prowadzac firme

    >Juz raz to skomentowale. No to pozostaje im wybor sposrod srednich i
    slabszych
    >kadr, bo te najlepsze tyle czasu na oferte pracy nie czekaja i sa bardzo
    szybko
    >rozchwytywane.
    Z tego co zrozumiałam uważasz się za tę lepszą kadrę...
    Szkoda że Ciebie nikt nie rozchwycił. Skoro ten telefon jest dylematem to
    znaczy:
    masz poważne obawy co do utrzymania się z własnej działalności
    nikt inny nie złożył Ci dobrej propozycji pracy.

    >Hmmm, to jak zatrudniaja handlowcow ???????????!!!!!!!!!!!!! skoro nie
    wolno
    >klamac ;-)))))))))))))
    Uważasz że handlowcy kłamią?
    Ciekawe... Dobry handlowiec nie może kłamać, przejedzie się na pierwszym
    poważnym kliencie.
    Handlowiec nie akwizytator. Hm ciekawe kto będzie pozyskiwał klientów dla
    Twojej firmy

    >Wiele osob w wielu firmach dostaje samochod - niekoniecznie do uzywania na
    >codzien - ale chocby do dyspozycji gdy zajdzie taka potrzeba. Ot, takie
    czasy ze
    >prawie wszyscy musza byc mobilni. A ze czasem zdarzy sie stluczka - od tego
    sa
    >ubezpieczenia. No a mandaty sa bolesne ale dla pracownika, nie dla firmy.
    Oj czuje że nigdy nie miałeś samochodu ani stłuczki.
    Przemawia przez Ciebie absolutny brak wiedzy o rzeczywistości.
    Ubezpieczenie... szczególnie jak pracownik się nałyka... lub trzeba dojść
    sprawcy
    To się ciągnie a samochód w firmie jest narzędziem

    >Jesli lamie przepisy to równiez te wewnetrzne (kodeks pracy, kodeks etyczny
    >
    >To zbyt proste uogolnienie.
    Możliwe ale stosowane przez kadrowców Bezpieczniej miec kogos kto nie łamie
    przepisów niz kogos kto to robi nagminnie

    Radze
    Schowac dume w kieszen i pojsc. Co tracisz? Pare zlotych Zyskac możesz wiele
    Jak bedziesz dumny to Twoj biznes i tak szybko sie sypnie.
    Pamietaj:
    Pokorne ciele 2 matki ssie

    Powodzenia
    Alicja