PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta. › Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
  • Data: 2003-05-15 22:35:25
    Temat: Re: Po co wysylac CV skoro nikt z HR go nie czyta.
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 May 2003 15:09:31 +0200, "Alicja" <a...@o...pl> wrote:

    >To, ze Pani jak Pani sie nazywa nie ma znaczenia, wazne z jakiej firmy
    >dzwoni (przyszly pracodawca)

    Dla mnie ma, lubie wiedziec z kim rozmawiam.

    >To, ze tak pózno... hm czyz nie lepiej pózno niz wcale.

    Nie lepiej bo w chwili obecnej mam powazny dylemat z powodu tego telefonu.

    >W sumie 6-7 tygodni. To i tak dobry wynik, jak na zgloszenie do operatora
    >komórek. Mysle, ze dostaja ich z tysiace.

    Juz raz to skomentowale. No to pozostaje im wybor sposrod srednich i slabszych
    kadr, bo te najlepsze tyle czasu na oferte pracy nie czekaja i sa bardzo szybko
    rozchwytywane.

    >Co do pytan to naturalne. To jest egzamin na szczerosc. Nie wazne kim masz
    >byc, nie mozesz klamac.

    Hmmm, to jak zatrudniaja handlowcow ???????????!!!!!!!!!!!!! skoro nie wolno
    klamac ;-)))))))))))))

    >Jesli na wszystko odpowiedziales jak w CV to mozesz byc dumny.

    Jestem dumny ;-))))))))))

    >W telefonach duzo osób dostaje samochód firmowy. Ja tam bym nie powierzyla
    >auta osobie, która nie umie jezdzic lub ma mandaty.

    Wiele osob w wielu firmach dostaje samochod - niekoniecznie do uzywania na
    codzien - ale chocby do dyspozycji gdy zajdzie taka potrzeba. Ot, takie czasy ze
    prawie wszyscy musza byc mobilni. A ze czasem zdarzy sie stluczka - od tego sa
    ubezpieczenia. No a mandaty sa bolesne ale dla pracownika, nie dla firmy.

    >Jesli lamie przepisy to równiez te wewnetrzne (kodeks pracy, kodeks etyczny
    >itp)

    To zbyt proste uogolnienie.

    Kyniu

    --