PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpoznienie w wyplaceniu pensji...jak sie zwolnic › Re: Opoznienie w wyplaceniu pensji...jak sie zwolnic
  • Data: 2003-11-06 13:07:14
    Temat: Re: Opoznienie w wyplaceniu pensji...jak sie zwolnic
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g5fkqvo3li7ldd8igfqfrc8ppro5lim7tc@4ax.com...

    > Silisz się na jakieś dziwne interpretacje

    Na nic się nie silę.

    > zamiast przeczytać wyrok dalej.

    W moim źródle brakuje części orzeczenia na którą się powołujesz.
    Kazimierz Jaśkowski, Eliza Maniewska - "Kodeks Pracy"
    Kantor Wydawniczy Zakamycze 2003

    > A po słowach "rażące niedbalstwo" w wyroku stoi "Pracodawca,
    > który nie wypłaca pracownikowi w terminie całości wynagrodzenia,
    > ciężko narusza swój podstawowy obowiązek z winy umyślnej, choćby z
    > przyczyn niezawinionych nie uzyskał środków finansowych na
    > wynagrodzenia. "

    Ok, zwracam honor.

    > A to na jakiej podstawie?

    Cytowałem fragment orzecznictwa zawartego we wspomnianym wydawnictwie.
    Strona 181, 10 linijka od góry.

    > Zgadzam się. Dlatego cytuj kompletne wyroki i nie interpretuj lepiej
    > wyroków na podstawie źle wyrwanego z kontekstu zdania.

    Zacytowałem fragment orzecznictwa, nie "siliłem się" na własne
    interpretacje.

    > Przecież właśnie to robi :)

    Jesteś radcą prawnym?

    JL