PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpoznienie w wyplaceniu pensji...jak sie zwolnic › Re: Opoznienie w wyplaceniu pensji...jak sie zwolnic
  • Data: 2003-11-06 09:26:51
    Temat: Re: Opoznienie w wyplaceniu pensji...jak sie zwolnic
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko zanim 'odwroce sie na piecie' powinienem wymagac wystawienia
    > swiadectwa pracy?
    > Juz to widze gdy szef zdenerwowany powie ze nie dostane takiego dokumentu, a
    > wiem ze powinienem...

    Tylko że Ty już nie masz szefa. W momencie złożenia takiego kwitu (w sekundzie,
    w chwili, cholera nie wiem jak napisac dobitnie) nie jesteś pracownikiem.
    Możesz otwaorzyć butelkę wódy i pić na umór - duyscyplinarki już nie
    dostaniesz, bo pracownikiem nie jesteś. Zadbaj tylko o dowody, że byłeś
    pierwszy.

    Paweł