PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-09 05:55:11
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <l...@w...pl> writes:

    > O ile maja pieniadze. A jak nie to dziecko bedzie panem swojego losu i
    > stwierdzi, ze przeciez wszystko zalezy od niego, a nie od jakiegos panstwa
    > i innych okolicznosci. Przepraszam za ironnie. Powtarzam tylko twoje
    > slowa, starajac sie dowiesc, ze nie sa prawdziwe.

    i co w ten sposob dowiodles? nic.

    nie od dzis wiadomo, ze za bledy rodzicow odpowiadaja dzieci, czy tego
    chca, czy nie.

    tak cie boli los tych dzieci, ktore urodzily sie w rodzinie nedzarzy?
    to zaadoptuj pare.
    ja cudzych dzieci nie chce utrzymywac. a wiesz czemu? bo wole swoje
    pieniadze przeznaczyc na wychowanie wlasnych, a nie cudzych.

    jak ktos jest tak durny, zeby rodzic po pare dzieciakow jak nie ma
    pieniedzy na ich utrzymanie - niech rodzi. na zdrowie. tylko niech nie
    wyciaga lapy do innych i z obrazona mina niech nie gada, ze ONi to
    MUSZA mu teraz dac na utrzymanie.

    i to musza zciezkiej pracy innych.
    --
    Nina Mazur Miller