PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-10 11:06:37
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09 gru 2002, n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) zapodal(a):

    > i co w ten sposob dowiodles? nic.
    >
    > nie od dzis wiadomo, ze za bledy rodzicow odpowiadaja dzieci, czy
    > tego chca, czy nie.

    Jak to nic. Wlasnie sama przyznalas, ze to co osiagniesz / nieosiagniesz w
    zyciu nie zalezy tylko od ciebie a jeszcze np. od rodzicow. A.P. twierdzi,
    ze zalezy to tylko od ciebie. To wlasnie chcialem pokazac.

    > tak cie boli los tych dzieci, ktore urodzily sie w rodzinie nedzarzy?
    > to zaadoptuj pare.

    Pomysle nad tym w przyszlosci. Na razie nie spelniam warunkow.

    > ja cudzych dzieci nie chce utrzymywac. a wiesz czemu? bo wole swoje
    > pieniadze przeznaczyc na wychowanie wlasnych, a nie cudzych.

    A ile masz? tak z ciekawosci. Bo zauwazylem, ze wiekszosc ludzi, ktorzy
    twierdza, ze praca jest, ale ludziom sie nie chce dzieci nie posiadaja.

    Pozdr. Shrek.