PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje doswiadczenia z szukania pracy › Re: Moje doswiadczenia z szukania pracy
  • Data: 2005-10-19 14:46:45
    Temat: Re: Moje doswiadczenia z szukania pracy
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macko42" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dj5lmj$fbr$1@inews.gazeta.pl...

    > no i?

    No i to, że może dlatego jest Ci trudno znaleźć klucz w Twoich
    dotychczasowych doświadczeniach w rekrutacji, bo on za każdym razem jest
    inny - zależnie od profilu stanowiska.

    Pracownik optymalny to nie zawsze najlepszy (to w odniesieniu do tego, że
    spełniałeś wszystkie wymagania niektórych stanowisk), bo taki bywa czasem za
    drogi. Pracownik optymalny to również taki, choć nie zawsze, który, jak
    napisał(a) DO, pasuje do profilu osobowościowego stanowiska pod wieloma
    względami. Czasami cechy charakteru są ważniejsze niż doświadczenie, bo te
    można nabyć np. w ciągu półrocznego stażu na stanowisku poprzedzającym
    objęcie stanowiska właściwego, a charakter się nie zmieni.

    pozdr.