PracaGrupypl.praca.dyskusjeList motywacyjny › Re: List motywacyjny
  • Data: 2010-05-09 12:13:53
    Temat: Re: List motywacyjny
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 12:48, WOJSAL <w...@n...pl> wrote:
    > W swietle dyskusji o CV, o tym że firmy proszace o CV
    > nie maja czasu potem czytac tychze CV, nasuwa mi sie
    > pytanie o sens listu motywacyjnego.
    > I tak:
    > 1. Po co pisac list motywacyjny do firmy, ktora
    >     nie ma czasu czytac CV n-stronicowego (n > 1)?
    > 2. Jak ma wygladac LM czlowieka ktory jest bezrobotny,
    >     i szuka pracy dlatego, bo trzeba z czegos zyc.
    >     A do tego firma, ktora szuka pracownikow, jest mu
    >     kompletnie nieznana.
    > 3. Co wnosi list motywacyjny w procesie rekrutacji?
    >     Mamy np. 10-iu kandydatów. Czy list motywacyjny
> [...]

    Wielkosc (ilosc stron) LM mozna ocenic po jego wadze w KB. I dzieki
    temu mamy kolejne sito przez ktore mozemy odsiac kandydatow nawet nie
    czytajac tego co wyslali. Kandydat z LM "wiekszym" lub "mniejszym" od
    X laduje w koszu. Lub w firmach gdzie dzial HR jest ale dziala bo
    udaje mu sie odpowiednio "wykazac". Czyli dostac 100 mejli z
    potrzebnymi danymi. Jedna osoba przeglada CV, wybiera z nich 25
    przekazuje dalej. Druga osoba czyta LM wybiera z nich 10. Przekazuje
    dalej do osoby ktora dopiero na rozmowie czyta CV i przekonuje sie ze
    kandydat sie nie nadaje.