PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki egzamin z angielskiego....... › Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
  • Data: 2003-02-16 21:53:04
    Temat: Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:b2ome7$p5f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > np.
    > http://www.polska-anglia.co.uk/praktyki_zawodowe.htm
    > często mnie też o to pytali, jak dowiadywałem się o pracę w Hong Kongu

    Osoby chcące brać udział w programie muszą się posługiwać językiem angielskim w
    stopniu co najmniej
    podstawowym. Kandydaci, którzy nie mogą potwierdzić znajomości języka certyfikatem,
    odbędą test
    przeprowadzony na podstawie rozmowy telefonicznej z centralą LTC w Anglii lub z
    bezporednio z Nami.
    Osoby mające lepszą znajomość angielskiego uzyskują lepsze pozycje, np. praca w
    recepcji hotelu

    Czyli rozmowa weryfikuje papierek, Po co więc płacić za cos co możesz mieć "za
    darmo".