PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki egzamin z angielskiego....... › Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
  • Data: 2003-02-17 15:59:44
    Temat: Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
    Od: "Storm Rider" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wiem jeżeli planujesz pracę w Stanach to tam uznają tylko TOEFL,
    w pozostałych krajach uznawane są przeważnie obydwa
    certyfikaty Cambridge (FCE, CAE itd.) i TOEFL (oczywiście w Europie i
    krajach Wspólnoty Brytyjskiej preferowany jest Cambridge).
    Np. w Polsce aby załapać się do korpusu dyplomatycznego musisz mieć min.
    FCE.

    Myślę że w warunkach polskich najlepszą "ścieżką" są certyfikaty Cambridge a
    jeżeli ktos planuje pracę w Stanach to
    wtedy TOEFL.

    Pzdr,
    Rider