PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki egzamin z angielskiego....... › Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
  • Data: 2003-02-17 21:56:11
    Temat: Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
    Od: "GreG" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b2qlet$c0l$2@news.onet.pl...

    > Jak zwykle masz dużo racji, ale powtórze, że w oparciu o moje doświadczenie
    język obcy trzeba po
    > prostu znać i nie robić sobie kosztów z załatwianiem papierka, który tą
    umiejętność potwierdzi.

    Za to ja nie moge sie z toba zgodzic. Papier na jezyk bedzie wymagany
    niedlugo jak teraz dyplom wyzszej uczelni. Po co pracodawcy ktos z wyzszym
    wyksztalceniem? Wystarczy, ze bedzie znal sie na rzeczy, prawda? A jednak.

    Przyczyna czysto praktyczna: wsrod setek ofert wybiore te, ktore oprocz
    innych stawianych wymagan maja udokumentowana znajomosc jezyka. Nie bede mial
    czasu z kazdym sie spotkac, by sprawdzic, czy kuma i na ile. Tym bardziej, ze
    wielokrotnie zdarza sie tak, ze dla delikwenta "bardzo dobra znajmosc jezyka"
    to umiejetnosc policzenia do stu, przedstawienia sie i zapytania o droge na
    dworzec. Kazdy inaczej ocenia swoje mozliwosci, a taki egzamin ocenia wszystkich
    jednakowo. A to cenna wiadomosc i mysle, ze niektorzy moga dzieki niej wygrac.
    A na pewno nie straca.

    GreG