PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki egzamin z angielskiego....... › Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
  • Data: 2003-02-18 10:45:55
    Temat: Re: Jaki egzamin z angielskiego.......
    Od: "Storm Rider" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ad. Pierwsze Primo ;)
    Wiadomo, że w Polsce wprowadza się pewne przepisy (ba na siłę szuka się
    okazji) aby załapać się na łapówkę :),
    więc i w tym wypadku jest to istotny argument dla urzedasów aby go
    wprowadzić ;) .

    Ad. Drugie Primo ;))
    Certyfikaty mają potwierdzać znajomość polskiego nie tylko dla "szych" ale
    również dla ludzi z unii
    chcących pracować na "niższych" stanowiskach w Polsce (o ile znajdą sie
    takie łosie :))) ).

    Ad. Trzecie Primo ;)))
    Fakt, że Unia zgłosiła wymóg istnienia takich certyfikatów może świadczyć o
    tym, że takowe są jednak brane pod uwagę.
    (to odpowiedź również na posta mer'a :))) ).

    Czwarte Primo, te informacje gdzieś zasłyszałem w mediach a jak wiadomo
    media kłamią więc przekazuję tylko co usłyszałem ;))))

    Pzdr,
    Rider