PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę w agencji reklamowej? › Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
  • Data: 2005-09-15 18:13:55
    Temat: Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Przewłocki napisał(a):
    > [...]
    > Nieszablonowe CV, a potem (np. 5 dni później) zadzwonić.

    CV jak CV, jako OMCM to w tym CV wiele nie ma, a już nic co by mogło
    zainteresować rekrutującego w agencji reklamowej.

    > Jak to Twój charakterystyczny styl, to czemu nie. Ale jesli miałbyś grać
    > luzaka, to bądź lepiej sobą.

    Eee, to była zgrywa z tym 'luzakiem', ja jestem dość normalny i
    przeciętny, miejscami nawet konserwatywny ;-)

    > Copywriter.

    O! I to jest dobry punkt zaczepienia, pogooglam sobie i zobaczę z czym
    to się je :-)

    chester