PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę w agencji reklamowej? › Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
  • Data: 2005-09-15 18:37:40
    Temat: Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):
    > Jestem na bieżąco z ogłoszeniami pracodawców, więc dodam, że bez
    > praktyki i "portfolio grubości wielotomowej encyklopedii" może być ciężko
    > wygrać nawet konkurs CV, żeby być dopuszczonym przed oblicze rekrutującego.
    > Chyba, że CV będzie tak nieszablonowe, że powali rekrutującego.

    Niech spadają na drzewo. :-) Z CV niczego się nie dowiedzą ciekawego.
    Jak już to może z listu motywacyjnego. No ale taki czytający CV+LM to
    nic się _konkretnego_ nie dowie o moich pomysłach na reklamy. A nie
    bardzo wiem jak się sprzedać z tym co już mam :-( Dać jako załącznik?
    Przecież nie napiszę LM w formie np. krótkiego opowiadania SF? Hm?
    Nieszablonowe, oryginalne - owszem. Ale mimo wszystko powinno chyba
    zachować włąściwą formę? Czy może nie? <narastające wątpliwości> ;-)

    Według mnie to właśnie to co do tej pory wymyśliłem i co jeszcze mogę
    stworzyć jest tym, co by osobę rekrutującą przekonało do mnie. Niestety
    dopiero od niedawna zacząłem się w to bawić ale już trochę ciekawych
    rzeczy wykombinowałem.
    No i najważniejsze: agencja wcale się nie ogłasza że szuka copywritera.
    Więc nie ma żadnego konkursu itp. Ale im więcej o tym myślę, tym
    bardziej uważam że byłbym na właściwym stanowisku :-)

    > W sieci piszą, że najpierw jest potrzebne terminowanie np. w non profit.
    > Tylko nie piszą ile lat :)

    Niech spadają na drzewo. :-)
    A serio: nie mam pieniędzy żeby za darmo terminować. Mam już trochę
    pomysłów (choć nie wielotomową encyklopedię) oraz chęć do pracy i swoje
    zdolności. Cały problem polega na tym, żeby właściwa osoba w agencji
    zechciała się o tym przekonać.

    chester