PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak dostać pracę w agencji reklamowej? › Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
  • Data: 2005-09-15 18:38:34
    Temat: Re: Jak dostać pracę w agencji reklamowej?
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chester napisał(a):

    > CV jak CV, jako OMCM to w tym CV wiele nie ma, a już nic co by mogło
    > zainteresować rekrutującego w agencji reklamowej.

    Ja jakiś czas temu starałem sie o pracę w agencji reklamowej.
    Nigdy wcześniej nie pracowałem w takiej branży, ale przygotowałem na
    tyle ciekawe i oryginalne CV, że zaprosili mnie na rozmowę i dostałem pracę.
    W końcowym rozrachunku z tej roboty nic poważnego nie wyszło, bo - primo
    - agencja okazała się g... warta - secundo - znalazłem ciekawszą pracę.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/