PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-25 07:14:50
    Temat: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Vei" <a...@g...pl> writes:

    > Uwierz Droga Nino, ze czasem sa sytuacje zyciowe, kiedy urlop ci jest bardzo
    > potrzebny - szczegolnie ten planowany. Ja niby milam od 21 do konca
    > miesiaca. Ale moj prezes cos zaczal przebakiwac, ze moze mi zaplaca za urlop
    > (troche sie sprawy rozsypaly w firmie). Ok - ubiegly tydzien pracowalam. Ale
    > od poniedzialku chcialabym choc tydzien urlopu wykorzystac. Obawiam sie, ze
    > prezesowi sie to niespodoba, a na moje ciagle pytania czy podpisal mi karte
    > urlopowa slysze odpowiedz, ze jeszcze sie zastanawia. Jak dalece tzreba sie
> [...]

    a ty potrafisz zrozumiesz szefostwo i to, ze im sie posypaly sprawy z
    klientami? i ze moze nie wyjda na swoje?

    ty potrzebujesz urlopu a firma potrzebuuje ciebie.

    a co jak firma sie zupelnie posypie? bedziesz potem narzekac, ze cie
    wykiwali i swinie i nie maja z czego zaplacic odprawy?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net