PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
  • Data: 2002-04-16 06:08:14
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: "Sebol" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BUbu" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a9e6ju$9ks$1@news.tpi.pl...

    > sądząc po rankingach to Warszawska
    > wszyscy informatycy z owej uczelni których znam, nie mieli problemów z
    pracą
    > a ci których znam a są po nap Katowickiej czy Krakowskiej mieli bardzo
    duże
    > problemy, do tego stopnia że uratowały ich ... hm znajomości
    > oczywiście moi znajomi to nie jest grupa reprezentatywna :-)

    zawsze mnie bawily te rankingi czy UJ jest lepsze o UW a AGH od PW i
    odwrotnie. Co gazeta to inny wynik. Niestety kolega najwidoczniej zapomnial
    w odwiecznym prawie popytu i sprzedazy. Najpierw sugeruje policzyc ilu
    informatykow produkuje rocznie Krakow a ile Warszawa. Nastepnie sprawdzic
    popyt i wszystko jasne trzeba. A w bajki o uczelniach przestan wierzyc
    praktycznie na kazdej sie mozna nauczyc - studiowalem na UJ, AGH i w
    prywatnej (malo znanej) i najlepsza opinie mam o prywatnej.

    > ale pracodawcy kierują się rankingami - w końcu tez czytają gazety

    heh powazni na pewno nie. A niepowaznych nie stac na najlepszych biora jak
    leci byleby zalozyl firme.

    BTW: ehh marnosc nad marnosciami +]

    --
    l...@s...pl