PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
  • Data: 2002-04-16 13:21:27
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Problem Pol.Sl jest taki ze Wawa zabiera wszystkich najlepszych. Pytalem sie
    wiekszosci znajomych z olimpiad i wiekszosc z nich (no moze oprocz tych z
    Krakowa i Wroclawia) idzie na UW. Tzn. ze na Pol.Sl bedzie
    najprawdopodobniej duzo nizszy poziom niz na UW (pytanie tylko czy to wada
    czy zaleta)

    --
    Maciek Bryński