PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie na informatyke... › Re: Gdzie na informatyke...
  • Data: 2002-04-16 14:00:38
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko ze UW i inne uniwerki maja jedna zalete...Nie ma fizyki...Tylko
    jeszcze jedno pytanie..co z tego co uczysz sie na studiach przydaje sie w
    pracy...Jaki procent przydatnych rzeczy trzeba sie samemu nauczyc (nie ma
    tego na studiach a chcesz to umiec)

    --
    Maciek Bryński
    m...@i...pl

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a9ha05$2qhn$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    czasie
    > studiow (przynajmniej wiekszosc z nich) nie ustepowali (pod wzgledem
    > bystrosci, a co najwazniejsze pasji) olimpijczykom. W informatyce bardzo
    > wazna jest pasja i zaangazowanie. I pamietaj UW to uniwersytet i jako taki
    > rozni sie od kazdej politechniki, musisz sie zdecydowac co tak naprawde
    > chcesz studiowac. Sprawdz najlepiej czego tam i tu ucza i czego chcesz sie
    > sam uczyc. Mgr inzynier ma IMHO wieksze szanse niz tylko mgr. - tak sie mi
    > wydaje. Ale jest i druga strona medalu. Jak pojedziesz studiowac do
    Warszawy