PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Thu, 14 Mar 2002 09:29:18 +0100

    Super, jednak slyszalem ze w Auchan w sosnowcu sa ludzie ktory pracuja za
    120 zł... tylko po to by moc poznij dostac zasilek.
    No coz dokad sytuacja sie nie zmieni czyli nie spadnie stopa bezrobocia to
    nie ma co sie dziwic ze firmy nas wykorzystuja jak chca
    Cale szczescie ze ja pracuje w firmie, w ktorej moj dochod zalezy tylko i
    wylacznie od mojej pracy :-)

    Użytkownik Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...