PracaGrupypl.praca.dyskusjeDebilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika › Re: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
  • Data: 2003-08-17 21:50:32
    Temat: Re: Debilny kraj? Czy moze ja jestem glupia? pyta sie Monika
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <o...@o...com> napisał w wiadomości
    news:bhosu3$1nkvt$1@ID-45806.news.uni-berlin.de...

    > Ciach...
    >
    > super, i wiem ze Twoje rownania dzialaja, ALE w niemczech, i wiem to z
    > autopsji....

    Wiemy już na pewno, że w recesji znalazły się Niemcy i Włochy. Wartość
    produktu krajowego najprawdopodobniej spadła też we Francji. Najgorszy
    kryzys od ponad 20 lat przeżywa Holandia.
    Federalne biuro statystyczne Niemiec podało, że w II kwartale roku PKB
    spadło o 0,1 proc. w stosunku do poprzednich trzech miesięcy i o 0,6 proc. w
    skali roku. Rząd nadal prognozuje, że w całym 2003 roku gospodarka osiągnie
    0,75 proc. wzrost, ale w to nie wierzą już nawet ministrowie gabinetu
    Gerharda Schroedera. Tymczasem największa gospodarka Europy ciągnie za sobą
    w dół całą Unię i nadzieje na szybką poprawę są niewielkie. Przyznaje to
    nawet minister gospodarki Wolfgang Clement.
    http://tinyurl.com/kaw9

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##