PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-21 01:05:18
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór :)

    >Wiesz jestem tylko skromnym programista II klasy, wiec zapewne nei portafie
    >pisac MADRYCH SLOW,
    >ale mysle, ze to, co napisalem bylo chyba dosc zrzoumiale ...
    Nikt z mojego srodowiska (programistów) tak nie mówi.
    (bo zaden z programistów nie uwaza sie za "programiste II klasy".
    :)
    Taki z ciebie programista jak ze mnie marketingowiec)
    Co do "MADRYCH SLOW" to jak sie jest programista to nie ma wyjscia
    trzeba czytac ksiazki dotyczace programowania.
    W ksiazkach dotyczacych programowania jest tyle "MADRYCH SLOW"
    ze nawet szympans bedzie je mial we krwi.
    Ty jak widac ich nie masz, wiec ksiazek nie czytales, wiec nie jestes
    programista,
    nawet "programista II klasy".
    A po "inteligentnych tekstach" widac, ze jestes marketingowcem i do
    tego nie udolnym...

    >Srednio widze zwiazek.
    Nie ma efektów, nie ma roboty.
    Co tu widziec, albo nie?

    >Wiesz porownujac cechy Accessa i Forms, to chyba Formsy powinny miec jakies
    >wiecej funkcjonalnosci ?
    >A Formsy to chyba odchodza po trochu do lamusa.
    Czyli co maja "wiecej funkcjonalnosci" ale "chyba odchodza po trochu
    do lamusa"
    -Pewnie...
    Kolega nie potrafi nawet logicznie sformulowac dwu zdan.
    Ta strategia brania do marketingu ludzi z handlu obnosnego,
    sie kiedys niekorzystnie odbije na tej firmie...

    >Znowu jeakies pomieszanie z poplataniem.
    -Tak to widzisz?
    Nauczysz sie to ci sie rozjasni.
    >JBuilder, Visual Cafe - przeciez to IDE to Javy, inna bajka.
    -Dla czego inna bajka?
    To sa tak samo narzedzia do szybkiego tworzenia aplikacji jak inne.
    >VB opiera sie na ADO i choc nie bez wad, jest to dosc przemyslana konstrukacja,
    -A wczesniej na DAO, a wczesniej na RDO.
    Na czym sie bedzie opierac za miesiac nie wie nikt.
    Takie to przemyslane standardy, co rok to prorok :).
    >napewno lepsza od BDE Borlanda ( ktory tez przechodzi na ADO ),
    -A znasz to BDE ze sie tak wypowiadasz autorytatywnie?
    A udowodnic, ze go nie znasz?
    >lepsza od JDBC.
    -A, pod jakim wzgledem lepsze?
    Ale prosze bez ogólników...
    >Oracle Forms maja klopty z obsluga np. MS SQL SEEVERA :-),
    >Informixa nie znam, ale New Era chyba jest specjaliowana dla Informixa
    "Maja chyba klopoty", "nie znam ale jest specjalizowana dla ...."
    Po co ty sie czlowieku odzywasz jak nie masz pojecia.

    >Bo kazdy driver jest inny,
    Bez sensu.
    >bo wiele wlasciwosci JDBC 2.0 jest
    "not yet implemented",
    >bo paru nie ma w standardzie,
    Tylko w sterowniku do MsSQL serwera...
    >bo czasami sa rozne dziwne bledy,
    -Spotkalem sie z dziwnymi bledami wylacznie pod MsSQL,
    na DB2 7, Oracle 8, MSQL i innych SQLach dziala jak burza.
    Moze to wynika z tego ze producenci tych sterowników znaja Jave...
    >bo na styku jezyka obiektowego i nie obiektowych RDBMSow czasami zgrzyta itd, itp.
    -JDBC nie mapuje nie tabel relacyjnych baz na obiekty, wiec nic nie
    zgrzyta.

    Taka ogólna sugestia.
    Tak sobie czytam posty obronców czci i wiary MSa i jestem po prostu
    przerazony.
    Ci ludzie nie tylko nie potrafia dyskutowac, ale wyrzadzaja swojemu
    pracodawcy
    ogromna lwia przysluge.
    No, bo rozsadny czlowiek sobie to przeczyta i dojdzie do wniosku, ze:
    -adwersarz pracowal z sterownikiem jdbc do MsSQLa nic mu nie dzialalo
    wiec jak nie dzialalo w dziale marketingu MS, to nie zadziala równiez
    u klienta,
    no wiec dla niego to po prostu nie dziala MsSQL i go nie kupi.
    -ta firma zatrudnia samych takich (...)
    nie kompetentnych ludzi, jak tacy pracuja w marketingu to jacy pracuja
    przy produkcji?
    Jakie z "takiej produkcji" powstaja produkty?
    :)
    Microsoft nie zasluguje na takie traktowanie przez wlasnych
    pracowników.
    Nie jest to az tak zla firma zeby ja od razu szkalowac w ten sposób.
    Ja bym na miejscu Billa z miejsca na zbity pysk wywalil.

    Pozdrawiam
    Artur

    Czytelniku spróbuj sie czasem
    Spuscic...