PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-21 10:55:45
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3d3a085f.15994347@news.gazeta.pl...
    > Dobry wieczór :)

    > Nikt z mojego srodowiska (programistów) tak nie mówi.
    > (bo zaden z programistów nie uwaza sie za "programiste II klasy".
    > :)

    Poogoladaj sobie Bonda :-), to zrozumiesz tekst ....
    A ja po prostu nie uzywam jakis durnych tekstow, ktore kiedys gdzies
    przeczytalem, tylko
    opisuje, to co uzywalem ( mniej lub bardziej )

    > Taki z ciebie programista jak ze mnie marketingowiec)

    Znaczy sie jestes tak dobrym marketingowcem ?

    > Nie ma efektów, nie ma roboty.
    > Co tu widziec, albo nie?

    Wiesz ja akurat pisze w Javie, wiec moze to miec takie znaczenie, ze jezeli
    .net zwyciezy na calym swiecie ( jak komunizm u Lema ), to
    bede sie musial przekwalifikowac.

    > -Tak to widzisz?
    > Nauczysz sie to ci sie rozjasni.
    > -Dla czego inna bajka?
    > To sa tak samo narzedzia do szybkiego tworzenia aplikacji jak inne.

    Takim samym narzedziem jest vi, mozemy wiec zaczac dyskusje nad sposobem
    dostepu do baz danych z poziomu vi ...
    Jak ktos nie rozroznia IDE od jezyka programowania

    > -A znasz to BDE ze sie tak wypowiadasz autorytatywnie?

    Wiesz troche programow popelnilem ....

    > Bez sensu.

    Zgadzam sie - jest to zupelnie bez sensu

    > "not yet implemented",
    > Tylko w sterowniku do MsSQL serwera...

    Mozge cie zapewnic, ze w sterownikach do Oracle tez ....

    > -Spotkalem sie z dziwnymi bledami wylacznie pod MsSQL,

    Moge ci powiedziec, ze umiem skraszowac cala VM pewnym niestandardowym (
    aczkolwiek zupelnie poprawnym )
    dobieraniem sie do pracedury skladowanej w Oracle w jednym ze sterownikow

    > na DB2 7, Oracle 8, MSQL i innych SQLach dziala jak burza.
    > Moze to wynika z tego ze producenci tych sterowników znaja Jave...
    > -JDBC nie mapuje nie tabel relacyjnych baz na obiekty, wiec nic nie
    > zgrzyta.

    Jak przeniesc null w bazie na Stringa - jako null, "null", czy "" - rozne
    sterowniki robia to roznie.
    A te zabawy z formatowaniem daty ?
    I pare takich kwiatkow.

    Aha z moje strony EOT, bo dyskusja OT.
    Ale dziekuje - zawsze milo podyskutowac z jakims zagorzalym wrogiem MS,
    ktory nie umie dostrzec pozytywow w tej firmie.

    --
    Jacek