PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-21 16:20:46
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    >Dawno nie czytałem tak miesznych (i bzdurnych) argumentów.
    -No po prostu rece opadaja, nie dosc, ze nie kompetentni to
    sie jeszcze w towarzystwie zachowac nie potrafia.
    Billu zmien sobie hjuman rezosyza, bo chyba
    korzystasz z uslug kani (k...@p...onet.pl) i dla tego to tak
    wyglada.
    Zobaczysz puszcza ci ten Microsoft z torbami.
    :))))))))))))))))))))))))))))))
    >Sytuacja jest taka (na zachodzie i w USA):
    Kolega tam mieszka i pracuje jako analityk zajmujacy sie badaniami
    runku?
    Nie?
    To skad ten autorytatywny ton?
    >Trzeba napisać program bazodanowy do obsługi np. firmy, hurtowni, sklepu.
    -Wspomniane przez kolege zastosowania, znalazly juz swoja niesze
    rynkowa
    i nawet w Polsce od kilkunastu lat mozna tego typu oprogramowanie
    kupic z "polki".
    Wachlarz wyboru: od "Czrodzieja Faktur" do SAP R/3
    >Program powinien posiadać przyjazny interfejs dla Użytkownika i
    >automatyzowac niektóre czynnosci i decyzje wg. okreslonego algorytmu.
    Acha, o to w tym interesie chodzi...
    :)))))))))))))))))))))))))))))))
    >Program powinien być tani, cena musi być
    >konkurencyjna do innych podobnych produktów na rynku.
    -Czyli jednak istnieje jakis rynek.
    >Taki program można napisać w kilku językach korzystając z różnych baz danych
    >(np. Orcale - ale to bzdura - to rozwiązanie jest najdroższe i odpada od
    >razu na starcie ze wzgledów ekonopmicznych).
    No tak wzgledy ekonopmiczne, a co to znaczy?
    >Można to napisać w C++, ale będzie to trwało długo i bedzie bardzo drogo.
    Jak rozumiem Windowsy powstaly jako program napisany w VB?
    :)))))))))))))))))))))))))))))
    To wszystko tlumaczy.
    >Najtaniej i najszybciej przy tej samej jakoci rozwiązania jest w VB - i
    No tak, pewnie, juz pisalem.
    :)))))))))))))))))))))))))))))
    >dlatego na zachodzie 50% wszystkich aplikacji jest pisana w tym jezyku.
    Kolega prowadzil tez inne badania?
    Np. nad wciskalnoscia kitu przecietnemu Polakowi?
    :))))))))))))))))))))))))))))
    >Natomiast w Polsce konkurencyjny jest Delphi (podobny czas pisania, podobna
    >cena),
    -Z moich informacji, a posiadam je ze zródla (od Borlanda, czyli
    producenta Delphi)
    ich bestsellerem jest JBuilder a nie Delphi.
    (nie wiem czy dla przecietnego microsoftowaca nie bedzie to za wielka
    abstrakcja:
    ale jak cos sie najlepiej sprzedaje to chyba jest tego najwiecej na
    rynku?)
    >lecz programy korzystające z plików mdb i/lub SQLSerwer są bardziej
    >kopatybilne z innymi programami,
    -Jak juz kiedys ustalilismy microsoft robi programy wylacznie "pod
    siebie"
    (doslownie i w przenosni :) ) wiec programy oparte na tych (nie
    standardowych)
    technologiach nie sa z niczym innym kompatybilne.
    Ma to bardzo nie korzystne konsekwencje dla uzytkowników,
    bo jest sie skazanym na tego jednego producenta, na innym sprzecie to
    nie pójdzie.
    >czyli inaczej iloć oprogramowania oparta
    >na tych bazach danych jest co najmniej 1000 razy wieksza od bazy danych
    >Borlanda (na swiecie).
    Borland specjalizuje sie w produkcji srodowisk programistycznych, a
    nie baz danych.
    Co do baz danych to prym wiedzie IBM z BD2.
    Microsoft na tym rynku wypada b. blado.
    Z ty Panem to by bylo na tyle.
    Nastepny prosze.

    Pozdrawiam