PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-21 16:27:15
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    >Poogoladaj sobie Bonda :-), to zrozumiesz tekst ....
    >A ja po prostu nie uzywam jakis durnych tekstow, ktore kiedys gdzies
    >przeczytalem, tylko opisuje, to co uzywalem ( mniej lub bardziej )
    Uwaga dla czytajacych:
    Tak sie nie zachowuja profesjonalni programisci.
    Programisci uzywaja terminologii fachowej.

    >Wiesz ja akurat pisze w Javie, wiec moze to miec takie znaczenie, ze jezeli
    >.net zwyciezy na calym swiecie ( jak komunizm u Lema ), to
    >bede sie musial przekwalifikowac.
    -O Javie to ty nie masz pojecia, co wykaze za chwile.
    :))))))))))))))))))))))))))))

    >Takim samym narzedziem jest vi, mozemy wiec zaczac dyskusje nad sposobem
    >dostepu do baz danych z poziomu vi ...
    >Jak ktos nie rozroznia IDE od jezyka programowania
    No i po raz kolejny mamy popis nie kompetencji.
    Dla postronnego czytelnika:
    Wspólczesne srodowiska zintegrowane (IDE) oprócz posiadania procesorów
    tekstu
    (jakim jest wspomniany vi - i jest tylko tym) kompilatorów jezyka
    programowania
    (obiektowego pascala -Delphi, nie standardowego basica -VB),
    posiadaja równiez zwykle spore biblioteki (klas, funkcji, czy tez
    "gotowców").
    Choc JBuilder i Visual Cafe sa IDE do programowania w jezyku Java, to
    maja tak rózne biblioteki dodatkowe, ze program napisany w jednym (z
    uzyciem swoistych dla danego srodowiska bibliotek) nie zadziala na
    drugim, bez tych bibliotek.
    Zasadne, wiec staje sie ocena nie samego jezyka, ale calego srodowiska
    ze wszystkimi dodatkami (które stworzono po to by ulatwic /
    przyspieszyc programowanie).
    Oczywiscie programista pracujacy w Javie jest tego swiadomy, ten
    delikwent nie jest...

    >Wiesz troche programow popelnilem ...
    Programy marketingowe to ... promocje.
    No to pisz promocje a nie programy...
    :)))))))))))))))))))))))))))

    >Zgadzam sie - jest to zupelnie bez sensu
    Powoli, powoli, moze i marketingowaca mozna czegos nauczyc...

    >Moge ci powiedziec, ze umiem skraszowac cala VM pewnym niestandardowym (
    >aczkolwiek zupelnie poprawnym )
    >dobieraniem sie do pracedury skladowanej w Oracle w jednym ze sterownikow
    -Widze ze to marketingowiec - hackero - gawedziarz...

    >Jak przeniesc null w bazie na Stringa - jako null, "null", czy "" - rozne
    >sterowniki robia to roznie.
    Zawsze to robi proramista: RecordSet.wasNull()
    Czlowieku to sa podstawy...

    Pozdrawiam
    Artur

    Czytelniku spróbuj sie czasem