PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-23 13:31:08
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak wzgledy ekonopmiczne, a co to znaczy?

    [..]
    Przepraszam, że się wtrącę, ale jeśli piszesz "nie korzystne" to nie
    wypominaj innym popełniania literówek, ok?

    ( sprawdź http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=36044 jeśli nie wierzysz).

    > Co do baz danych to prym wiedzie IBM z BD2.
    > Microsoft na tym rynku wypada b. blado.

    Może i DB2 jest wspaniałe, ale powiedz mi jak zrobić w nim konwersję z
    kolumny zawierającej VARCHAR(10) na kolumnę z typem INT, tak by tam
    gdzie konwersja nie jest możliwa (napis nie reprezentuje liczby) wstawić
    NULL'a.

    Podpowiedź: Szukałem długo w DB2 i nie znalazłem czegoś takiego jak
    ISNUMERIC() - co jest w MsSQL'u.

    > Z ty Panem to by bylo na tyle.
    > Nastepny prosze.

    Pewnie masz dużą wiedzę ale wg. mnie jesteś troszkę zarozumiały. Uważaj,
    bo możesz przesadzić.

    Acha. Nie jesttem zagorzałym zwolennikiem żadnej technologii, z DB2 i
    MsSQL'em miałem kontakt troszkę większy niz średni.

    Reik