PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna? › Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
  • Data: 2005-09-21 13:04:51
    Temat: Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mic" <m...@o...pl> napisał :

    > MOzes ta wypowiedz rozwinac co konkretnie im powiedzialas ?

    Sprawę tę poruszyłem w wątku "Rekrutacja w obcych językach".
    Powtórzę:
    1. Nie uprzedzono mnie o tym, że rozmowa będzie składała się rozmowy przez
    telefon z centralą w USA i nie byłem na to przygotowany. Nie mam prawa czuć
    się z tym źle jako obywatel? Zadałem sobie pytanie, czy jakieś prawo
    reguluje takie kwestie.
    2. W związku z takim podejściem firmy do kwestii językowych - zadałem sobie
    pytanie o samo ogłoszenie o pracę (po angielsku) - czy nie łamie Ustawy o
    języku polskim.
    Firma trochę się przestraszyła - zaoferowali zwrot kosztów podróży, po
    drugie - nowe ogłoszenie wydrukowali już po polsku. Jednorazowo co prawda,
    bo po miesiącu znów wrócili do wesji angielskiej...
    EF