PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna? › Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
  • Data: 2005-09-21 13:04:33
    Temat: Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Efendi [Wed, 21 Sep 2005 14:39:06 +0200]:

    > Wytłumacz mi proszę.

    A prosze bardzo.

    Wydawalo mi sie, ze gratuluje Ci bo pokazales ze jestes dobry,
    zdobyles uznanie i udalo Ci sie zrobic cos fajnego na tyle, ze
    ktos stwierdzil ze warto zwrocic Ci za podroz.

    Rozwiales moje watpliwosci i tyle. Udanych szantazy zas nie mam
    w zwyczaju gratulowac, wiec cofam. Zyczac Ci jednoczesnie szczerze
    zeby nie zdarzylo Ci sie nigdy takiego numeru na mnie przypadkiem
    probowac, bo jak bogackiego, odzalowalabym pieniadze na kare za
    te moje "przewinienia" i zglosila probe wymuszenia nienaleznych
    pieniedzy droga szantazu. I sprawiloby mi to dzika przyjemnosc.

    Kira