PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna? › Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
  • Data: 2005-09-22 07:47:38
    Temat: Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :

    > Miedzy stulaniem uszu po sobie a wymuszeniem za pomoca szantazu
    > nienaleznych korzysci materialnych, jest jeszcze cala gama tych
    > _normalnych_ ludzkich zachowan. Sprobuj kiedys.

    Reklama też jest rodzajem szantażu...

    > Jak sie kiedys zajme windykacja to sie odezwe. Tam sie moze
    > przydac taki element, ktory nie ma nic przeciwko stosowaniu
    > nielegalnych srodkow w celu wyludzenia pieniedzy.

    Użycie nielegalnych środków celem wyłudzenia pieniędzy kwalifikuje się do
    ścigania prawem. Cóż, tylko leniwcom nie chce się zakładać spraw... Polacy w
    ogólności nie mają zaufania do sądów i wymiaru sprawiedliwości...
    Windykację mam we krwi. Jestem potomkiem kresowiaków, których windykacji
    uczyło NKWD dając pół godziny na spakowanie się przed obowiązkową wycieczką
    nad Bajkał...