PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
  • Data: 2003-08-21 19:34:52
    Temat: Re: Czarność nad Czarnościami
    Od: "przemo77" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi3531$mm4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Przedstawiam sytuację:
    > W połowie sierpnia znalazłem ogłoszenie w gazecie. Zadzwoniłem, umówiłem
    się
    > na spotkanie, odbyłem rozmowę, zostałem przyjęty (praca jako informatyk).
    > Umówione warunki: 900 pln na rękę w czasie 3 miesięcznego okresu próbnego.
    ciach

    Sluchaj - ja bym zrobil tak:
    Popracowalbym tam az nie zaplaci mi tych 300 PLN, i za nic w swiecie nawet
    jakby chcial nie podpisywalbym zadnej umowy, ani zadnego papiera - tak zeby
    firma nie miala zadnego sladu, ze kiedykolwiek tam przebywales czy
    pracowales. Po tym jak szef ci zaplaci, zalozylbym rekawiczki, i jesli masz
    dostep do kasy (a wnioskuje po twojej wypowiedzi ze masz) zabralbym cala jej
    zawartosc (tak zeby nikt nie widzial oczywiscie). Oczywiscie po tym czynie
    nie pojawilbym sie juz w pracy. Oczywiscie szef bedzie do ciebie wydzwanial
    i wyzywal cie od zlodziei, ale ty udawaj glupa ze nie wiesz o co chodzi, bo
    w takiej firmie nigdy nie pracowales i nie masz nawet umowy, a jak ma jakies
    problemy to do sadu. Uwierz mi - nie pojdzie do sadu, bo prawdopodobnie tak
    jak z toba robi z wiekszoscia pracownikow i bedzie sie bal. Jezeli suma
    bedzie wieksza to prawdopodobnie postraszy ciebie kolegami ze stadionu - aby
    sie przed tym zabezpieczyc nie radze brac z kasy wiecej jak 3 tys PLN - po
    prostu wez tyle kasy zeby nie oplacalo sie szefowi ryzykowac.

    PS: Czy wezmiesz z kasy 200 PLN czy wiecej - dla szefa bedzie oznaczalo
    jedno i to samo i tak. Okradnij szefa tak samo jak on okradl ciebie. Po
    prostu.

    PS2: Jezeli jestes ponad wszystko uczciwy to zostaje ci tez drugie wyjscie -
    PIP, PIH, Sad Pracy itp.... - ale wtedy pozegnaj sie z kasa - nawet z tymi
    300 PLN.