PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarność nad Czarnościami › Re: Czarność nad Czarnościami
  • Data: 2003-08-21 22:45:01
    Temat: Re: Czarność nad Czarnościami
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bi3bvf$21o$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    [...]
    > Szczerze powiedziawszy to nie orientuję się co może mi dać skierowanie
    > sprawy do sądu pracy. Czy w ten sposób można od gościa wydębić choć
    odrobinę
    > z pieniędzy które mi się nalezą?? A co do materiałów to trochę by się tego
    > znalazło bo jednym z moich obowiązków było poszukiwanie klientów dla firmy

    To masz dowody. I teoretyczną szansę na wygranie sprawy. Odchodząc możesz go
    postraszyć.Może zgodzi się na deal - pieniądze - brak sprawy w sądzie. Zrób
    listę oprogramowania, czcionek, obrazów,mp3 czyli wszystkiego co może być
    chronione prawem autorskim. I wyślij do BSA. Jeśli jest tego dużo (na
    kilkadziesiąt tysięcy) panowie na pewno się pofatygują. Razem z Policją.
    Policja ostatnio lubi odnosić sukcesy. Zwłaszcza, że w tym przypadku może to
    być łatwe. Jeśli jest to w miarę duża lub średnia firma to pewnie ma jakiś
    program F/K lub coś podobnego. Sprawdź jego legalność.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki