PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV+LM z punktu widzenia pracodawcy › Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
  • Data: 2004-01-22 11:45:53
    Temat: Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bun1nh$etm$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam tych, co po powrocie z pracy piszą i ślą CV do nowych pracodawców.
    >
    > Po przejrzeniu pierwszej setki otrzymanych właśnie mam kilka uwag do
    > piszących:
    >
    > - załóżcie sobie konta do wysyłki na darmowym serwerze w postaci
    > j.kowalski@...., jan_kowalski@...., w ostateczności j_kow@...
    > Nie wypada do pracodawcy, który oczekuje swobody posługiwania się
    > komputerem i internetem wysyłać CV z konta p...@w...pl, k...@o...pl,
    > z...@o...pl a dla perfekcjonistów: jan kowalski niech nie pisze z
    > konta zdzisława kowalska.

> [...]

    Zgadzam sie w całej rozciagłości. Do tego należałoby jeszcze dodać:
    1) umieszczanie w CV poważnych fotografii, a nie fotek z zakrapianych imprez
    czy artystycznych aktów (serio!)
    2) unikanie bledow ortograficznych
    gdy człowiek ma do przejrzenia 150 siwików, to wszystkich robiących błędy
    ortograficzne I stopnia odwala na dzień dobry
    3) gdy CV i LM są umieszczane w mailu jako załącznik - należy w samej treści
    maila napisać bodaj jedno zdanie. Coś typu: "W odpowiedzi na ofertę..." albo
    coś w tym guście. Znam jednego naprawdę poważnego menedżera, który
    WYKASOWUJE oferty przychodzące bez jednego słowa wyjaśnienia.

    Pzdr
    M.