PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 15:19:49
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lia pod wpływem używek napisał/a co następuje:
    > Tak, wazne, bo jak szukam dyrektora finansowego to nie zamieszcze
    > ogloszenia jako ogloszenia drobnego, bo kandydaci pewnei go nei
    > przeczytaja.

    to co innego.Za powazne stanowisko na drobne ogloszenie,80% szuka przez head
    hunterow.

    > No a potem sie narzeka, ze odzewu nie ma, jak sie sprzataczki w
    > usenecie szuka :)

    Oj,nie badz taka zgryzliwa.Wiekszosc ogloszen jaka ukazuje sie w necie nia
    trafia do wydan ,,papierowych,,.

    > No własnie w zaleznosci.

    Pracuje od 6 lat w branzy IT/Telecom w sprzedazy.Jestem juz na wysokim
    stanowisku i na moje nieszczescie wyemigrowalem z gdanska do warszawy na 5
    dni w tygodniu ale jak pamietam kiedy zaczynalem kariere,pracowalem w FMCG i
    chodzilem na piechotke,tramwajem,pociagiem od firmy do firmy zbierajac
    zamowienia bez podstawy pensji bez zadnych swiadczen ale wazna byla praca
    za jakiekolwiek pieniadze.Nie wiem ale jakos sam sobie nie moglem spojrzec w
    oczy aby pomyslec nad pojsciem na zasilek.
    exit